In maart reisde ik samen met collectief New Dutch Wave naar Austin (Texas) voor South by Southwest (SXSW).
New Dutch Wave is een groep Nederlandse ondernemers, techneuten en creatieven die tijdens dit interactieve festival samen lieten zien zij kunnen.
Namens Adformatie ging ik mee om verslag te doen. Ik schreef diverse artikelen, zowel voor de website als het magazine. Daarnaast maakte ik samen met productiebedrijf Corrino dagelijks video’s.
Een selectie van de artikelen:
- South by Southwest in vier trends
- “Wie iets afweet van neurowetenschap, maakt effectievere campagnes“
- Ola Bjorling van Mediamonks over het verschil tussen Virtual Reality en video
- Piera Gelardi (Refinery29) maakt creativiteit aanstekelijk
- Dagverslag + PR-tips voor binnen- en buitenland
- In het tijdschrift: een vooruitblik op de ‘creatieve handelsmissie’ van New Dutch Wave: Hollands glorie
- In het tijdschrift: editorial, verslag van New Dutch Wave en een trendrapport van SXSW: Adformatie nummer 5 2017